Tuesday, June 07, 2016

Kejutan yang kreatif dalam kek

<3 Assalamualaikum <3

Salam 2 Ramadhan...

Alhamdulillah hari ni hari kedua Ramadhan, mudah-mudahan kita dipanjangkuan umur untuk meneruskan ibadah puasa tahun ni.. Aminnn....

Oke Hari ni Ennor mau kongsi beberapa gambar makanan.. kek yang kreatif...

Ennor jalan-jalan di alam maya tadi. Lepas tu Ennor terjumpalah Ennor satu website omputeh ni. Diorang ni kan kalau pasal makanan memang kreatif lebih-lebih lagi kek.
Kalau rajin memang jadi kan?
Ennor ni buat kek emm bolehlah...
Kalau makan lagilah boleh... hahaha

Oke meh kita tengok gambar-gambar kek yang tersangat kreatif ni.

1.
2.
  

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

26.

27.

28.
Cantikkan? Pilih lah mana-mana yang kamu mau buat. kalau yang beginner macam saya.. saya pilih yang paling senang. Em.. boleh hidang bila-bila masa. Tengok pun boleh naik selera kan? Lepas ni, boleh la buat kek ni untuk menceriakan suasana majlis.

Pesan EpZ : teringat dulu-dulu masa tahun 90-an di Ranau, mana ada kedai bakery. Kek hari jadi buat sendiri. Sekarang kemahiran tu sudah kurang lama dah tak buat kek.


No comments:

Sun