Thursday, September 15, 2016

Pelbagai jenis ikatan kasut bertali

<3 Assalamualaikum <3

Hai 
Selamat petang.

he he hehe

Awal pagi kita senyum senyum..

Masa sekolah dulu apa jenis kasut yang kamurang suka pakai?

Kasut bertali atau yang tiada tali?

Ennor masa sekolah dulu suka guna yang bertali.

Siapa yang suka kasut bertali tu... kita geng! hehehe

Sekarang ni orang semakin kreatif. Termasuklah bab-bab ikat tali kasut ni.

Oke mari kita tengok beberapa jenis ikatan tali kasut yang kreatif.
1.

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

11.

12.

13.

14.

Ennor masa sekolah suka buat yang no 13 tu.
Tapi lain sikit dia kombine yang no 8 dan lebihan tali tu Ennor buat macam yang no 13.
sebab tali kasut telampau panjang hehehe

Rasanya ada banyak lagi seni tali kasut yang kreatif di luar sana tu.

Oke lah mau balik da...

Byeeee....

Wasalam...

Pesan EpZ: printout gambar ni bagi sama anak-anak untuk diorang buat. Bukan setakat tali kasut seni tali kreatif pun diorang boleh buat.

No comments:

Sun