Tuesday, September 13, 2016

Selamat Hari Raya Aidiladha.

<3 Assalamualaikum <3

Selamat Hari Raya Aidiladha.

Hari ni hari ke-2 raya..

Awal pagi kemarin (raya pertama) Ennor dan anak-anak menyambut Hari Raya Aidiladha secara sederhana. Itu pun di rumah mentua saja.

Awal pagi anak-anak mandi dan berbaju raya.

Comel-comel anak ibu.. ermm... waktu raya puasa hari tu tidak nampak diorang berbaju raya.
Nurul pun sama.. cantik dengan muka yang semakin membulat... hehehe

Minta maaf sangat sebab tiada gambar yang Ennor sempat ambil...
Insyaallah lain kali Ennor upload gambar anak-anak Ennor.

3 hari bercuti hujung minggu tu Ennor cuci kain yang mau dekat 20 kg... hahaha kalah kedai dobi. Terpaksa tambah tali jemuran.. huhu...Sambil mencuci sambil membebel. Anak-anak pompuan ni kadang-kadang boleh buat ibu naik angin...bukannya cuci kain guna tangan, masuk ja dalam mesin basuh pun... jangan ingat tv dan tidur saja... Ira-ira ni pun nanti tambah montok depan belakang... kih kih kih ... Muncung bibir Ira bila ibu membebel pasal memontokkan diri tu.

Petang pula tengah best baring-baring dengan anak-anak layan Mak Cun Pi New York...
Angin kuat melanda... apa lagi, Ennor dan anak Ennor si Ira tu kelam kabut gi angkat kain di jemuran.
 Lepas tu... bekalan elektrik pun terputus..... aishh nasib baik hujan.. tidak la panas sangat.
Ok lah... lebih kurang jam 5 macam tu ada karan balik... hehehe

Oke lah itu saja lah... cerita pasal raya aidiladha... tak buat apa-apa... budak-budak saja yang pergi beraya di rumah makcik pakcik atok nenek diorang.

Pesan EpZ : Alhamdulillah sebab dapat juga tengok anak-anak berbaju raya. Sebab masa raya aidilfitri hari tu langsung tak nampak. terutama si Nurul.

No comments:

Sun