Monday, November 07, 2016

Mungkin Rezeki kita, Mungkin Bukan.

<3 Assalamualaikum <3
 
 Selamat hari isnin...

Alhamdulillah... setakat hari ni cuaca agak cerah dari pagi.
Hujung minggu Ennor dan anak-anak berada di rumah saja sebab hujan lebat.
Ayah diorang pula sibuk kerja tak pulang pada malam minggu sebab dia terlibat dalam pertandingan antara hotel-hotel di Sabah yang di anjurkan oleh MAH.

Oke Ennor sebenarnya rasa bersyukur -Alhamdulillah-
Sebab... sejak beberapa menjak ni... Ennor sering tersenarai dalam pemenang segmen bloglist dan GA.
Alhamdulillah...
Mungkin rezeki anak ke 7.
Sebenarnya ada beberapa segmen dan GA Ennor dah menang tapi Ennor kesal sebab beberapa kali Ennor bagi alamat pos kat peti surat. Tapi 'hadiah' tu di ambil oleh orang lain.
Patutlah Ennor tunggu punya tunggu punya tunggu tapi, tak sampai-sampai.
Ennor pun tak ada terima no daftar pos dari si pengirim. 

Sekali Ennor kedapatan, ada resit pos penghantaran barang dalam kereta yang mungkin terikut dengan surat-surat lain. Ennor ternampak semasa mengemas kereta kami.
Suami pun terkejut dia langsung tak tahu dan rasa marah. 
Ennor jawablah 'tidak apa lah bang, mungkin bukan rezeki..' tapi dalam hati memang sedih.
Sebenarnya ada orang lain yang pegang kunci peti surat sekarang. Dulu kami yang pegang tapi jarang-jarang dapat 'lawat' pejabat pos, jadi kami serahkan kunci kepada saudara sendiri.
huhu tak apa lah...

Tapi Ennor rasa gembira sebab menang 2 segmen dan GA ni...



Alhamdulillah....

Dah rezeki Ennor dan anak-anak. hehehe
Ennor doakan semoga kawan-kawan lain pun akan dapat jadi pemenang juga... yaaa...

Pesan EpZ ; Lepas ni jangan list Ennor tak dapat hadiah pula ya? heheheh gurau ja bha...

4 comments:

Unni Anje said...

ALHMDULILAH REZEKI DI MANA2

Adam said...

Rezki dgn jodoh memang kita tak tau.

Dari

http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

♥♥ Cik Nur ♥♥ said...

Kerja Allah S.W.T tak ada siapa boleh jangka...
Kan...kan...kan...
Ada orang rezeki depan mata... tapi diambil orang dah jadi rezeki orang tu... sabar ya enor... ^_^

nadiah izzaty said...

Insyaallah , pasti makin melimpah ruah rezeki ennor lepas nie . =)

Sun